czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie 2014 roku.

Witam szanowne państwo-draństwo w nowym, 2015 roku!

Dziś zapraszam was do lektury podsumowania, w którym postaram się przypomnieć wam i sobie zeszłoroczną już aktywność blogową.

W minionym roku opublikowałem na blogu 307  wpisów, czyli dokładnie tyle samo co w roku 2013. Jednocześnie mam nadzieję, że ilość szła w parze z jakością ale tego mogę dowiedzieć się jedynie od szanownego państwa-draństwa.

2014 udało mi się utrzymać tygodniowy, tematyczny podział publikowanych wpisów. A więc na początku tygodnia, w niedzielę przygotowywałem dla was kolejne odcinki Zebranych z tygodnia, w poniedziałki raczyłem was fluffowymi wpisami, we wtorki, środy lub czwartki zamieszczałem zdjęcia pomalowanych figurek i makiet oraz prezentowałem modele znajdujące się w warsztacie, z kolei w piątki udostępniałem wam recenzje, a w soboty zamieszczałem odnośniki do Subiektywnego Podsumowania Tygodnia na Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

W 2015 roku postaram się utrzymać podobny podział i jeśli Bóg pozwoli podobną częstotliwość wpisów.

Pozostałe informacje, takie jak liczbę obserwatorów, polubień na FB czy liczbę wyświetleń możecie sprawdzić sobie sami, znajdują się one  w kolumnie po prawej stronie ekrany.

Jednocześnie zachęcam do klikanie we wszelkie możliwe okienka znajdujące się pod każdym z wpisów - bo nic tak nie cieszy blogera jak rosnąca liczba komentarzy, głosów, udostępnień i G+1.


Pozdrawiam,
qc

Styczeń


W pierwszym miesiącu 2014 roku opublikowałem na blogu 25 wpisów.

Styczeń zacząłem od podsumowania roku 2013.

Początek roku to także powrót do malowania. Udało mi się pomalować sześć nowych figurek: Knight with Henchman(Grave)Diggers oraz Old Hag, a także zamieścić kolejne zdjęcia Barbarzyńców z Północnego Kisleva: #13, #14 i #15, których skończyłem malować w zeszłym roku.

Udało mi się także opublikować czwartą część Wprowadzenia do Warheim FS oraz przygotować kolejne wpisy, z serii Panteon bogów Chaosu, zawierające informacje na temat Hashuta, Ojca Ciemności i Rogatego Szczura, Pana SzczuroludziUdostępniłem także post poświęcony Sigmarowi Młotodzieżcy, Protektorowi Imperium.

Na blogu pojawił się także wpis w którym zrecenzowałem model Basilisk/Cockatrice od Imbrian Arts.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#147, #148, #149 i #150) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#46, #47, #48 i #49) na Wrotach.

A w ramach wpisów niezwiązanych bezpośrednio z WFS, na blogu pojawił się wpis przybliżający informacje na temat gry Military History: Medieval oraz #54 wydanie cyklu Muzycznie.


Luty

W lutym opublikowałem na blogu 24 wpisy.

Drugi miesiąc 2014 roku rozpoczął się na blogu publikacją nowych zaklęć Imperialnych Kolegiów Magii i Tradycji Magii Lodu oraz Magii Elfów i Ogrów do Warheim FS, nad którymi pracuje Sister of Mercy. W przygotowaniu są zaklęcia z pozostałych dziedzin. Udostępniłem także pierwszą erratę do ostatniej wersji podręcznika.

Luty to także kontynuacja malowania modeli od Lead AdventureW ciągu czterech tygodni udało mi się pomalować, o ile dobrze liczę, 12 modeli: Archivist and MerchantWilhelm von Shakespeare and Pigs oraz Angry Woman, Plague Doctor and Rat Catcher, a także przygotować i pomalować Haywagon i Wooden Cart.

W ramach przybliżania szanownym czytelnikom historii uniwersum Warhammera udostępniłem na blogu kolejne wpisy zawierające informacje na temat bogów rodziny PołudniowejMorra, boga umarłych i snów, jego żony Vereny, bogini nauki i sprawiedliwości oraz ich córek Myrmidii, bogini wojny i Shallyi, bogini leczenia i miłosierdzia.

W lutym na blogu zamieściłem także recenzje modelu Wilhelm von Shakespeare oraz pojazdów Haywagon i Wooden Cart od Lead Adventure.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#151, #152, #153 i #154) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#50, #51, #52 i #53) na Wrotach.


Marzec


W marcu zamieściłem na łamach bloga 28 postów.

Trzeci miesiąc 2014 roku to zakończenie prac nad nowymi  zaklęciami do Warheim FS z dziedzin Nekromancji i Domeny NehekharySpaczmagii oraz Magii Łooomotu! i Magii Pradawnych. Z kolei TUTAJ znajduje się wpis zawierający odnośnik do pliku pdf ze wszystkimi dziedzinami magii nad którymi pracowała Sister of Mercy.

Marzec to także kontynuacja malowania modeli od Lead Adventure i publikacja zdjęć prac skończonych w ubiegłych 2013 rokuUdało mi się pomalować modele Żebraków oraz Znaczniki kosztowności, a także zamieścić zdjęcia Zbrojnych służących w szeregach Barbarzyńców z Północnego Kisleva oraz Szkieletów dowodzonych przez Wampirzych Książąt. Rozpocząłem także malowanie barykad.

A w ramach przybliżania szanownym czytelnikom historii uniwersum Warhammera udostępniłem na blogu kolejne wpisy zawierające informacje na temat kolejnych bogów rodziny PołudniowejKhaina, pana morderstwa i nieumarłych oraz Ranalda, boga złodziei i oszustów, a także opublikowałem wpisy traktujące o bóstwach rodziny Północnej: Taal i Rhya, Pan Natury i Matka ZiemiaUlryk, bóg bitwy, wilków i zimy oraz Mannan, bóg mórz.

W marcu na blogu zamieściłem także recenzje zestawu Merchant's House Kit od Mini Monsters.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#155, #156, #157 oraz #158 i #159) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#54, #55, #56 oraz #57 i #58) na Wrotach.


Kwiecień


Kwiecień to 24 posty opublikowane na łamach bloga.

W kwietniu w zakończyłem prace nad Barykadami złożonymi głównie z bitsów od Lead AdventureMini Monsters Games Workshop. Pomalowałem figurki Saramonde Crusaders Chronicler, Kyla Bounty Hunter Marius Burrowell, Gnome od Reaper Miniatures oraz Dwarf Messenger od Mirliton SG Halfling with a knife od SpellCrow. Ponadto skleiłem i pomalowałem nowych Niewolników dla kompanii Mrocznych Elfów z Naggaroth. Na blogu opublikowałem także kolejne zdjęcia Nieumarłych pomalowanych w 2013 roku: Von Carsteina oraz Krwawego Smoka.

Z kolei w ramach przybliżania państwu-draństwu historii uniwersum Warhammera udostępniłem na blogu cztery wpisy zawierające informacje na temat Ursuna, Ojca PraniedźwiedziaDawnej Wiary oraz dwóch Przodków Krasnoludów: Grimnira Grungniego.

W kwietniu na blogu opublikowałem także cztery wpisy, w których krótko zaprezentowałem modele Metal Militia - Commando od Lead AdventuresKapłana Run z młotem i Niziołka z nożem od SpellCrow oraz figurkę Mariusa Burrowella, Gnoma od Reaper Miniatures.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#160, #161, #162 oraz #163) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#59, #60, #61 oraz #62) na Wrotach.


Maj

Maj to 28 postów opublikowanych na łamach bloga.

W maju pomalowałem modele Poszukiwacza Złota oraz Trollobójców od Games Workshop. Opublikowałem także kolejne zdjęcia zdjęcia Nieumarłych pomalowanych w 2013 roku: Lahmia. Oraz zakończyłem prace nad Pomnikiem Pięciu, który stoi na placu targowym w Oldenlitz, a wcześniej skleiłem modele Khazadów z Gór Krańca Świata.

Z kolei w ramach przybliżania państwu-draństwu historii uniwersum Warhammera Fantasy udostępniłem na blogu cztery wpisy zawierające informacje na temat Valayi Pamiętającej Pani z Jeziora oraz rozpocząłem publikację wpisów zawierających informacje na temat religii i wierzeń - część pierwsza dostępna jest TUTAJ, a druga TU.


Na blogu zamieściłem także pięć recenzji: Big Dragon ShieldsBugs Basing Kit Food Supplies Basing Kit od Ristuls Extraordinary Market oraz Groceries i Supplies od Tabletop World.

Oraz opublikowałem dwa wpisy organizacyjnePierwszy dotyczył uporządkowania bloga Warheim FS i stworzenia bloga Oldenlitz. Z kolei drugi, poświęcony był między innymi nagrodzie Liebster Award.

Na blogu udostępniłem także erratę zasad gry Warheim FS oraz opublikowałem zdjęcia mojej córki Hanny.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#164, #165, #166 oraz #167) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#63, #64, #65 oraz #66 i #67) na Wrotach.

Czerwiec

W czerwcu na łamach bloga opublikowałem 30 wpisów.

W tym czasie pomalowałem 11 modeli należących do kompanii Krasnoludów z Gór Krańca Świata, w tym Chorążego Sygnalistę oraz Wojowników Klanowych, Górników Strzelców, których zdjęcia możecie zobaczyć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ. Zakończyłem także prace wstępne przy budowie Bazaru w Oldenlitz.

A w ramach przybliżania historii i zwyczajów w uniwersum Warhammer Fantasy zamieściłem na blogu pięć wpisów zawierających informacje na temat używanego w Imperium KalendarzaŚwiąt i świąt religijnychWierzeń i obrzędów ludowych, a także wyjaśniłem znaczenie i pochodzenie najpopularniejszych Inskrypcji, rytów i symboli oraz przedstawiłem najczęściej płacone przez obywateli Starego Świata podatki.

W czerwcu na blogu opublikowałem trzy recenzje przybliżając szanownemu państwu-draństwu zestaw Dwarves Shields od Scibor Monstrous MiniaturesMushroom Basing Kit od Ristuls Extraordinary Market oraz Worki od Mini Monsters.

Ponadto, przy udziale użytkowników forum Azylium napisałem zasady dla Kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia oraz Wróżbity Magusa, czyli dwóch nowych Najemnych Ostrzy. Opublikowałem także wpis zawierający wykaz zmian, które z dużym prawdopodobieństwem pojawią się w kolejnej edycji podręcznika do Warheim FS.

Z kolei Sister of Mercy przygotowała nowe wzory kolorowych Kart Zadań Specjalnych.

Zamieściłem także jeden wpis organizacyjny informujący o stworzeniu nowej strony na blogu, zawierającej odnośnik do podręcznika do Warheim FS w wersji wip.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#168, #169, #170 oraz #171 i #172) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#68, #69, #70 oraz #71) na Wrotach i Muzycznie #55.


Lipiec

Choć na tle innych miesięcy lipiec 2014 21 opublikowanymi postami nie wygląda imponująco, to mimo wszystko był to najaktywniejszy siódmy miesiąc roku w sześcioletniej historii bloga.

W minionym miesiącu pomalowałem kolejne modele stronników należących do kompanii Krasnoludów z Gór Krańca Świata, zdjęcia możecie zobaczyć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ

W lipcu na blogu opublikowałem jedną recenzje przybliżając szanownemu państwu-draństwu model Packmaster Skweel Gnawtooth od Games Workshop.

Ponadto, przy udziale użytkowników forum Azylium napisałem zasady dla drużyny Jeźdźców Wilków oraz opublikowałem przygotowane przez Sister of Mercy zasady Latarnika, czyli nowego Najemnego Ostrza, a także przeredagowałem Rozdział XXI: Elementy terenu na polu bitwy i w końcu napisałem nowe modlitwy do gry Warheim FS.

lipcu na blogu rozpocząłem także nowy cykl fluffowy i opublikowałem cztery wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #1#2 oraz #3 #4.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#173, #174, #175 oraz #176) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#72, #73, #74 oraz #75) na Wrotach.


Sierpień


W drugim miesiącu wakacji 2014 roku opublikowałem na blogu 22 wpisy.

W sierpniu udało mi się zakończyć malowanie modeli Khazadów z Gór Krańca Świata i opublikować zdjęcia Żyrokoptera oraz Krasnoludzkich Bohaterów. Pomalowałem także stragany, które zostaną umieszczone na makiecie bazaru Oldenlitz.

W minionym miesiącu na blogu zamieściłem także trzy recenzje przybliżając zawartość zestawów Powder Pigs 1 Powder Pigs 2 od Lead Adventure oraz model Chaos Ogre od Games Workshop.

Nadto, zmotywowany rocznicowym konkursem Legendarni Weterani zorganizowanym przez Hakostwo napisałem wstępne zasady dla Postaci Dramatu do Warheim FS oraz przygotowałem reguły dla pierwszego bohatera specjalnego, czyli Johanna Schweinepulvera, Świniopasa z Oldenlitz.

sierpniu na blogu kontynuowałem także kolejne wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #5#6 oraz #7 #8.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#177#178#179#180 oraz #181) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#76#77#78#79 oraz #80) na Wrotach.


Wrzesień


We wrześniu zamieściłem na blogu 25 postów, co jest dość lichym wynikiem w porównaniu z poprzednimi latami, choć i tak niezłym biorąc pod uwagę, że obecnie większość wolnego czasu pochłania mi córka.

Podsumowanie miesiąca pozwolę sobie zacząć od odnośnika prowadzącego do pierwszego wpisu przygotowanego i opublikowanego w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego. Więcej informacji o tej inicjatywie znajdziecie po kliknięciu w w/w link. 

W minionym miesiącu pomalowałem podstawę Bazaru w Oldenlitz oraz rozpocząłem budowę Fortu Krasnoludów, czyli dioramy pod skończone w wakacje modele Khazadów z Gór Krańca Świata, zdjęcia dioramy możecie zobaczyć TUTAJ oraz TUTAJ

We wrześniu na blogu opublikowałem jedną recenzje zestawu Schweinstein Pigs od Lead Adventure.

Ponadto nadszedł czas na złożenie i pomalowanie modelu pierwszej z Postaci Dramatu do Warheim FSTUTAJ szanowne państwo-draństwo może poczytać o tym jak i z czego skleiłem figurkę Johanna Schweinepulvera, Świniopasa z Oldenlitz, a TUTAJ można obejrzeć pomalowany model. 

Napisałem także zasady dla Monstrum Meistera Bergholtzadrugiej Postaci Dramatu do Warheim FS, które powstały na podstawie opublikowanego na Azylium postu Findara.

Z kolei za radą Ramzeseby zmodyfikowałem nieco zasady Prestiżu Drużyny i przygotowałem nową wersję Karty Drużyny do Warheim FS.

We wrześniu na blogu kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem pięć wpisów zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #9, #10 oraz #11, #12 #13.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#182, #183, #184 oraz #185) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#81, #82, #83 oraz #84) na Wrotach.


Październik

październiku udało mi się opublikować na blogu 25 wpisów, czyli znów nieco mniej niż w minionym 2013 roku.

Bieżące podsumowanie miesiąca pozwolę sobie zacząć od trzech wpisów, z których jestem szczególnie zadowolony.

Pierwszy to oczywiście post zawierający kolejną edycję podręcznika do osadzonej w uniwersum Warhammer Fantasy skirmiszowej gry bitewnej Warheim FS. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście do podręcznik w wersji 0.75 można pobrać między innymi STĄD.

Z kolei w drugim wpisie na który chcę zwrócić waszą uwagę chwalę się witryną w której trzymam zebrane przez lata modele i figurki do Warheim FS.

I w końcu trzeci z wyróżnionych wpisów, to post w którym zamieściłem zdjęcia ukończonego Fortu Krasnoludów, dioramy z której jest bardzo zadowolony.

Ponadto w październiku pomalowałem model krasnoludzkiego Mistrza Inżyniera oraz zamieściłem zdjęcia pomalowanych w 2013 roku Nieumarłych służących przy boku Nekrarchy i Strigoi.

W mijającym miesiącu na łamach Danse Macabre opublikowałem trzy recenzje przybliżając szanownemu państwu-draństwu zestawy pierzastych skrzydeł od Ristuls Extraordinary Market oraz pudełko do przenoszenia figurek Black Box - 60 modeli od Safe and Sound i w końcu pozwoliłem sobie zamieścić kilka słów na temat Trylogii Husyckiej autorstwa Andrzeja Sapkowskiego.

Zamieściłem także wpis w ramach drugiej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

październiku na łamach bloga kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem cztery kolejne wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #14, #15 oraz #16 #17.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#186, #187, #188 oraz #189) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#85, #86, #87 oraz #88) na Wrotach.


Listopad

listopadzie udało mi się opublikować na blogu 26 wpisów, czyli o dwa posty więcej niż w analogicznym okresie w 2013 roku.

W mijającym miesiącu na blogu zamieściłem trzy wpisy, z których jestem szczególnie zadowolony. 

Ponadto na blogu opublikowałem kolejne materiały do Warheim FS, wśród których znalazły się Karty Zadań Specjalnych, zasady dla Plemienia Leśnych Goblinów oraz propozycje zmian dotyczące scenariuszy oraz Punktów Kampanii.

listopadzie rozpocząłem także prace nad kompanią Strażników dróg z Averlandu. Udało mi się skleić wszystkie modele, a bohaterówStrażników dróg Pikienierów zdążyłem już zaprezentować na blogu.

W mijającym miesiącu na blogu opublikowałem także jedną recenzję, w której przybliżyłem wam model Malagor The Dark Omen od Games Workshop.

listopadzie na łamach bloga kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem cztery kolejne wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #18, #19 oraz #20 #21.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#190, #191, #192 oraz #193 i #194) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#89, #90, #91 oraz #92 i #93) na Wrotach.


Grudzień

grudniu na łamach bloga Danse Macabre opublikowałem 29 wpisów, czyli nieco więcej niż w minionym 2013 roku.

Bieżące podsumowanie miesiąca pozwolę sobie zacząć od Figurkowego Karnawału Blogowego. Po pierwsze na blogu zamieściłem podsumowanie #3 edycji, której miałem przyjemność być gospodarzem, a po drugie opublikowałem wpis w ramach #4 edycji, której tematem była motywacja.

Ostatni miesiąc 2014 roku to także praca nad kompanią Strażników dróg z Averlandu i tak udało mi się pomalować figurki Krasnoludzkich Trollobójców oraz modele szeregowych Strażników dróg, których zdjęcia szanowne państwo-draństwo może obejrzeć TUTAJ TUTAJ.


Na blogu w ramach rekrutacji zaprezentowałem także fotografie pozostałych modeli, które w czasie rozgrywek w Warheim FS służyć będą w szeregach Strażników dróg z AverlanduTrollobójcyRajtarzyMyśliwi oraz Zaprzęg i Rydwan, ostatni wpis jest jednocześnie recenzją modelu West European Cart od Master Box LTD

Oprócz w/w wpisu w grudniu na blogu Danse Macabre rozpakowałem pudełko z laserowymi wskaźnikami Markerlight oraz Targetlock od Army Painter oraz zrecenzowałem zestaw Runic Tables and Altars od Ristuls Extraordinary Market.

grudniu na łamach bloga kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem cztery kolejne wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #22: O czarownikach, #23: Tradycja Bestii, #24: Tradycja Cienia oraz #25: Tradycja Metalu #26: Tradycja Ognia.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#195#196#197 oraz #198) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Subiektywnych Podsumowań Tygodnia (#94#95#96 oraz #97) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Po kilkumiesięcznej przerwie wróciłem także do publikowania na blogu odnośników do wybranych teledysków, które z różnych względów zwróciły moją uwagę: #56 #57.

A z okazji świąt Bożego Narodzenia i Noweg Roku życzyłem szanownemu państwu-draństwu wszystkiego najlepszego.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz