środa, 3 października 2012

Rekrutacja: Nieumarli, Czarna Karoca.

Kompletując kompanie Nieumarłych do Warheim FS planowałem zbudować Czarną Karocę łącząc ze sobą zestawy Black Coach oraz Coven Throne/Mortis Engine. Przy czym ten pierwszy udało mi się zakupić na Allegro jeszcze w wersji metalowej.

I cóż, jak zaplanowałem, tak zrobiłem. Choć efekt przeszedł nieco moje wyobrażenie - rozmiary modelu po złożeniu są imponujące. Mimo wszystko wydaje mi się, że model Czarnej Karocy, ze względu na swój kształt i pomimo rozmiarów będzie grywalny, a jeśli nie to z pewnością będzie dobrze prezentował się w gablocie.

Prócz bitsów z wymienionych wyżej zestawów, Czarną Karocę wyposażyłem w model woźnicy pochodzący z Corpse Cart.

Ze względu na spore rozmiary oraz ewentualne trudności w malowaniu, model nie jest sklejony, a poszczególne części złożyłem w całość na czas wykonania zdjęć.

Zapraszam do oglądania i komentowania!







Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz