poniedziałek, 22 października 2012

Rekrutacja: Nieumarli, część 9 - Mroczne Wilki.

W pewnych zwojach zapisano, że Mroczny Wilk i Wilk Olbrzymi to dwa oddzielne gatunki, ale uważam za prawdziwy inny pogląd. Wielkie Wilki zostały z pewnością dotknięte przez Chaos, chociaż już tak dawno temu, że od tamtego czasu stały się niemal całkiem naturalnymi stworzeniami. Mroczne Wilki, z drugiej strony… Studiowałem zapiski Orthina Starego, który w swoim wyczerpującym traktacie na temat fauny Sylvanii wydaje się sugerować, że gdy ciało Wielkiego Wilka powstaje z przeklętej ziemi, w której zostało pochowane, przemienia się w Nieumarłego Mrocznego Wilka.
- Waldemarr, uczony z Nuln

Ach, dzieci nocy. Ich wycie to muzyka, dla moich uszu! Uwielbiam dreszcz emocji podczas polowania, gdy wataha wybiega naprzód, wiedziona przez Mrocznego Wilka. Nic nas wtedy nie powstrzyma.
- Constantin von Carstein, książę wampirów
Mroczne Wilki to stronnicy służący w Warheim FS w szeregach Nieumarłej świty hrabiego Von Carstein.

Figurki skleiłem z zestawu
Dire Wolves firmy GW.


Recenzja zestawu dostępna jest
TUTAJ.


Jako, że modele odpowiadają mojej wizji Mrocznych Wilków nie konwertowałem figurek a jedynie zalepiłem szczeliny LGSem. 


Zapraszam do oglądania i komentowania!




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz