czwartek, 4 października 2012

Towers of Sorcery, część 1.

Dzisiaj zapraszam szanowne państwo-draństwo do obejrzenia zapowiadanych wcześniej zdjęć makiety Towers of Sorcery.

Minirecenzję Towers of Sorcery znajdziecie TUTAJ.

Podstawa, podobnie ja w przypadku wcześniejszych makiet to podkłady pod panele i posypki. Natomiast poszczególne kondygnacje wieży zostały połączone magnesami neodymowymi.

Zapraszam do oglądania i komentowania!





 Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB, 
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
 
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które poświęcone jest
nie tylko grze Warheim Fantasy Skirmish.

2 komentarze:

  1. To ja mam taką propozycję. Ty to ładnie (a z pewnością ładnie Tobie wyjdzie) pomaluj. Zrób fotki każdej kondygnacji - ja wyżej. A ja zrobię opis fluffowy :-) Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...