środa, 17 stycznia 2018

Oldenlitz. Budynek zamożnego mieszczanina, część 12.
Oldenlitz. Building a wealthy burgher, part 12.

Z różnych odpadków wykonałem i pomalowałem gruzowisko wokół Domu Kupca.

Gruzowisko urozmaiciłem gdzieniegdzie plakatami, a także trawą, liśćmi i chrobotkiem reniferowym.
With a variety of waste done and painted the rubble around the Merchant's House.

I diversified the debris here and there with posters, as well as grass, leaves and cladonia rangiferina.




Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten postJeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.


 
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz