czwartek, 25 stycznia 2018

Poradnik: Jak przystosować Painting Handle do podstawek 50 mm.
Tutorial: how to adapt Painting Handle to 50 mm bases.

Dziś pozwolę sobie pokazać szanownemu państwu-draństwu jak przystosować uchwyt do figurek Painting Handle od Games Workshop do kwadratowych podstawek 40x40 mm i okrągłych o średnicy 50 mm.Today, in the pages of the DansE MacabrE blog let me show you how to adapt the Painting Handle from Games Workshop to square 40x40 mm bases and round 50 mm diameter.



Do przerobienia uchwytu będziecie potrzebować:
  • ręcznej wiertarki
  • wiertła o średnicy 1 mm
  • spinacza biurowego o średnicy nie większej niż 1 mm
  • kleju cyjanoakrylowego
  • linijki
  • noża
  • ja użyłem także cienkiego miedzianego drutu ale nie to niezbędny element
You will need to modify the Painting Handle:
  • hand drill
  • drill with a diameter of 1 mm
  • an paper clip with a diameter of not more than 1 mm
  • cyanoacrylate glue
  • ruler
  • knife
  • I also used a thin copper wire but this is not an indispensable element



Za pomocą linijki  i noża zaznaczyłem na górnej powierzchni szczęk miejsca w których następnie nawierciłem otwory.
Using a ruler and a knife, I marked places on the upper surface of the jaws in which I then drilled holes.



Następnie w każdym z otworów umieściłem przycięty drut ze spinacza biurowego i skleiłem klejem cyjanoakrylowym.
Then, in each of the holes I placed a cut wire from a paper clip and glued with cyanoacrylate glue.



Po wyschnięciu kleju cyjanoakrylowego wystające fragmenty spinacza biurowego okręciłem miedzianym drutem i ponownie pokryłem całość klejem cyjanoakrylowym. W ten sposób powstały mocne uchwyty pewnie trzymające podstawkę.
After the cyanoacrylate glue dries out, I spun the protruding parts of the paper clip with a copper wire and cover it again with cyanoacrylate glue. In this way, strong handles were created that securely hold the bases.



Ostatni krok, to pomalowanie czarną farbą owiniętych miedzianym drutem uchwytów.

Pamiętajcie, żeby zrobić to dopiero po wyschnięciu kleju cyjanoakrylowego.

Teraz uchwyt Painting Handle dostosowany jest także do kwadratowych podstawek o wymiarach 40x40 mm i okrągłych o średnicy 50 mm.
The last step is to paint with black paint wrapped copper wire handles.

Remember to do it only after the cyanoacrylate glue dries.

Now Painting Handle is also adapted to square stands with dimensions 40x40 mm and round ones with a diameter of 50 mm.


Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.



Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz