czwartek, 27 grudnia 2018

Warsztat: Diorama do fotografowania z fałszywą perspektywą, część 6.
Workshop: Diorama for photos with a false perspective, part 6.

Pora na powtórzenie prac, które przedstawiłem Wam w czwartym odcinku.

Na tekturach z fragmentem ściany przykleiłem odpowiednio przycięcie sosnowe listwy, a następnie wypełniłem przestrzenie pomiędzy nimi gipsem.

Po wyschnięciu usunąłem nadmiar gipsu, ostrą igłą wyryłem spękania i całość zabezpieczyłem rozwodnionym klejem Wikol.
It's time to repeat the work I've presented to you in the fourth episode.

On pre-prepared cardboard with fragment of wall, I glued the pine slats properly, and then filled the spaces between them with plaster.

After drying, I removed the excess gypsum, with a sharp needle I engraved the cracks and secured the whole with watered Wikol glue.



Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.

 

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz