czwartek, 2 maja 2019

Warsztat: Karnawał Chaosu, Potworny lud Nurgla, część 3 - Bang.
Workshop: Carnival of Chaos, Monstrous folk of Nurgle, part 3 - Bang.

Przy okazji malowania modeli z serii Rotten Circus od Rotten Factory do Karnawału Chaosu do Warheim FS opublikowałem już dwa poradniki, w których pokazałem Wam jak zrobiłem podstawki oraz jak pomalowałem skórę.

Dziś krótki poradnik o tym, jak zrobiłem pistolet z flagą bang.
On the occasion of painting models from the Rotten Circus series from Rotten Factory to Carnival of Chaos to Warheim FS I have already published two tutorials in which I showed you how I made the bases and how I painted the skin.

Today a brief guide on how I made a gun with the bang flag.



Do zrobienia pistoletu z flagą bang użyłem miękkiej aluminiowej blaszki z kremu po goleniu oraz drzazgi z drewnianej listewki.

Po przycięciu materiałów do potrzebnych rozmiarów, wygiąłem blaszkę w kształt łopoczącej flagi, a następnie przykleiłem klejem cyjanoakrylowym do drzazgi.

Aby ułatwić klejenie jedną z węższych krawędzi blaszki zagiąłem wokół drzazgi i bardzo delikatnie zacisnąłem, tak by nie złamać drzazgi.

Po sklejeniu elementów nawierciłem lufę pistoletu, a w otwór włożyłem drzewce flagi, zaś całość skleiłem klejem cyjanakrylowym.

Gdy klej wysechł, położyłem szary podkład na całość, a następnie czarną farbą namalowałem wyraz BANG, zaś resztę flagi pomalowałem czerwoną farbą

Po wyschnięciu farby, napis otoczyłem jeszcze białym obramowaniem, dzięki czemu stał się czytelniejszy.

I tyle.
To make a gun with the bang flag I used a soft aluminum plate with shaving cream and splinters from a wooden slat.

After cutting the materials to the required size, I bent the plate in the shape of a flapping flag, and then glued it with a cyanoacrylate glue to the splinters.

To facilitate the gluing of one of the narrower edges of the plate I bent around the splinters and gently squeezed.

After gluing the elements, I drilled a gun barrel, put a flag in the hole, and glued it together with cyanacrylate glue.

When the glue dried, I put a gray foundation on the whole, then painted black with BANG, and I painted the rest of the flag with red paint

After the paint dries, the inscription was surrounded by a white border, thanks to which it became clearer.

And that's it.



Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.

 

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz