niedziela, 30 listopada 2014

Podsumowanie miesiąca. Listopad.

W listopadzie udało mi się opublikować na blogu 26 wpisów, czyli o dwa posty więcej niż w analogicznym okresie w 2013 roku.

W mijającym miesiącu na blogu zamieściłem trzy wpisy, z których jestem szczególnie zadowolony. 

Ponadto na blogu opublikowałem kolejne materiały do Warheim FS, wśród których znalazły się Karty Zadań Specjalnych, zasady dla Plemienia Leśnych Goblinów oraz propozycje zmian dotyczące scenariuszy oraz Punktów Kampanii.

listopadzie rozpocząłem także prace nad kompanią Strażników dróg z Averlandu. Udało mi się skleić wszystkie modele, a bohaterów, Strażników dróg i Pikienierów zdążyłem już zaprezentować na blogu.

W mijającym miesiącu na blogu opublikowałem także jedną recenzję, w której przybliżyłem wam model Malagor The Dark Omen od Games Workshop.

listopadzie na łamach bloga kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem cztery kolejne wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #18, #19 oraz #20 i #21.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#190, #191, #192 oraz #193 i #194) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#89, #90, #91 oraz #92 i #93) na Wrotach.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz