czwartek, 24 września 2020

Galeria: Teufelsberg. Gospodarstwo I.
Gallery: Teufelsberg. Farm I.

Dwa tygodnie temu (TUTAJ) zaprezentowałem Wam zdjęcia gospody, a dziś mam dla Was zdjęcia pierwszego z gospodarstw.

Aby lepiej przyjrzeć się makietom możecie otworzyć obraz w nowej karcie, gdyż zdjęcia mają 1500 pikseli szerokości i w oryginalnym rozmiarze nie mieszczą się w szpaltach bloga. 

Na gospodarstwo składają się dwa budynki. Pierwszym jest Dom III, który zrecenzowałem TU, a TUTAJ możecie obejrzeć makietę przygotowaną do malowania. Drugi budynek to Stodoła, którą zrecenzowałem TU, a TUTAJ pokazałem jak wygląda przed malowaniem. 

Widoczny na zdjęciach płot, to Picket Fence Set #1 od Rubicon Models, zestaw możecie lepiej obejrzeć TUTAJ, z beczki i ławka pochodzą od różnych producentów, w tym prawdopodobnie od HQ Resin oraz Micro Art Studios, a worek z ziemniakami jest od Mini Monsters.

Gęsi pochodzą z zestawów od Warlord Games, część ze zrecenzowanego TUTAJ Farmyard Animals.

Z kolei grzyby pochodzą z zestawu 108 Mushrooms Set od SpellCrow, ten ostatni zestaw zrecenzowałem TU.

Zaś dynie i słonecznik najprawdopodobniej od Tereny do Gier.

Drzewa iglaste wyprodukował Noch, a drzewa owocowe zrobiłem sam, tak jak opisałem to TUTAJ.

Poniżej znajdziecie pozostałe poradniki, w których pokazałem jak zrobiłem:
I to chyba tyle, zapraszam do oglądania (najlepiej otwierając obraz w nowym oknie, piszcie komentarze, udostępniajcie.

A do tej pory miałem przyjemność zaprezentować Wam:
Two weeks ago (HERE) I presented you with photos of the inn, and today I have photos of the first farm for you.

To have a better look at the buildings model, you can open the image in a new tab, because the photos are 1500 pixels wide and in their original size they do not fit into the blog columns.

The farm consists of two buildings. The first one is House III, which I reviewed HERE, and HERE you can see the model prepared for painting. The second building is the Barn, which I reviewed HERE, and HERE I showed what it looks like before painting.

The fence visible in the photos is Picket Fence Set #1 by Rubicon Models, the set you can see better HERE, the barrel and the bench come from various manufacturers, including probably HQ Resin and Micro Art Studios, and the potato sack is from Mini Monsters.

Geese come from sets from Warlord Games, part of the Farmyard Animals reviewed HERE.

In turn, the mushrooms come from the big box 108 Mushrooms Set from SpellCrow, the latter set I reviewed HERE.

Pumpkins and sunflower seeds most likely from Terena do Gier.

The conifers were produced by Noch, and the fruit trees I made myself, as described HERE.

Below you will find other tutorials in which I have presented step by step how to make individual building elements.
And that's about it, I invite you to watch (preferably by opening the image in a new window, write comments, share.

So far, I had the pleasure to present to you:



Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz