czwartek, 25 marca 2021

Galeria: Teufelsberg. Cmentarz.
Gallery: Teufelsberg. Graveyard.

Dziś mam dla Was zdjęcia Cmentarza, położonego nieopodal wsi Teufelsberg.

Zdjęcia możecie otworzyć w nowej karcie, ponieważ mają 1500 pikseli szerokości i w oryginalnym rozmiarze nie mieszczą się w szpaltach bloga. 

Podstawę cmentarza zbudowałem ze styroduruy, na który nałożyłem ziemię do kwiatów zmieszaną z klejem do drewna Wikol i wodą.

Następnie przykleiłem nagrobki, które w większości pochodzą od Mini Monsters, a w centrum sceniczne podstawki od Micro Art Studio.

Wystające z ziemi skałki, to fragmenty kory sosnowej, natomiast drzewo skręciłem z miedzianego drutu, fakturę kory uzyskałem pokrywając pień i gałęzie szpachlą do drewna, a liście to różnego rodzaju posypki i nasiona brzozy.


Poniżej znajdziecie pozostałe poradniki, w których pokazałem jak zrobiłem:
I to chyba tyle, zapraszam do oglądania (najlepiej otwierając obraz w nowym oknie), piszcie komentarze, udostępniajcie.
Today I have for you photos of the Cemetery, located near the Teufelsberg village.

I would like to remind you that you can open image in a new tab, because they are 1500 pixels wide and in their original size they do not fit into the blog columns.

I built the base of the cemetery from a piece of styrodur, on which I put flower soil mixed with PVA wood glue and water.

Then I glued the tombstones, most of which come from Mini Monsters, and in the center scenic bases from Micro Art Studio.

Rocks protruding from the ground are fragments of pine bark, while I twisted the tree from copper wire, I obtained the texture of the bark by covering the trunk and branches with a wood putty, and the leaves are various sprinkles and birch seeds.


Below you will find other tutorials in which I have presented step by step how to make:
And that's about it, I invite you to watch (preferably by opening the image in a new window), write comments, share.



Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz