piątek, 31 maja 2024

Podsumowanie miesiąca. Maj.

maju na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 23 posty.

galerii opublikowałem zdjęcia Daimyo I i Daimyo II, Zbrojnego, Milicjanta oraz Kowala Run.

W warsztacie rozpocząłem malowanie modeli Marienburgczyków i Middenheimczyków (TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ), a także przygotowałem do malowania kompanię Gladiatorów z Jałowej Krainy oraz zaprezentowałem przygotowanych do malowania Żołnierzy okrętowych, Przepatrywaczy oraz Bukanierów i Rydwan.

Zrecenzowałem modele Mountain Troll od SpellCrow, Zielonoskórzy od Greenminiatures oraz Barbarian Elite No 1 od Rotten Factory i Oli the Mutant Kid od Dunkeldorf Miniatures.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, które możecie przeczytać TUTAJTUTAJTUTAJ oraz TUTAJ.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 15k razy.

Na dzień 31052024 blog posiada 253 (-1) obserwatorów i 925 (-3) obserwujących na FB oraz 4171 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz