środa, 7 września 2016

30-dniowe Wyzwanie Figurkowe. Dzień 7: Twój największy sukces w grze bitewnej lub największe osiągnięcie modelarskie?


Witam szanowne państwo-draństwo w kolejnym dniu 30-dniowego Wyzwania Figurkowego! Mam nadzieję, że niebawem pod tym postem pojawi się wiele komentarzy z odnośnikami do waszych wpisów, w których zaprezentujecie swoje ulubione gry bitewne!


***
Moim największym sukcesem w grze bitewnej jest... gra bitewna Warheim FS oraz odbywające się co pół roku turnieje WFS.

Doprowadzenie gry do obecnego stanu kosztowało mnóstwo wysiłku i zajęło wiele lat pracy ale widok klubowej sali zapełnionej graczami z różnych regionów Polski grających w WFS rekompensuje z nawiązką trud włożony w stworzenie zasad.


Śmiech Mrocznych Bogów! Katowice 11.06.2016

Natomiast moim największym dotychczasowym osiągnięciem modelarskim - przynajmniej w moim mniemaniu - jest ukończenie Twierdzy Pięciu.

Hersant von Naiveglaube splunął krwią na usłaną trupami posadzkę komnaty. Łowca czarownic oddychał ciężko, z trudem łapiąc śmierdzące zgnilizną, zatęchłe powietrze. Liczący dwadzieścia pięć lat mężczyzna jeszcze nigdy nie był tak zmęczony. Zdawało mu się, że minęły dekady odkąd wkroczył na dziedziniec przeklętej Twierdzy Pięciu. Pistolet i miecz poświęcone przez Wielkiego Teogonistę ciążyły w dłoniach, a stawy pulsowały tępym bólem, zaś zmęczone oczy z trudem odróżniały skryte w zapadającym mroku kształty.
- Widziałem twoje narodziny, hrabio Guntherze von Naiveglaube. - Głęboki jak grób głos odbił się echem od kamiennych ścian komnaty. - Obserwowałem narodziny twojego ojca oraz narodziny twojego dziada. Widziałem jak dorastasz i zostajesz łowcą czarownic. Widziałem twoje sukcesy i widziałem jak planujesz moje zniszczenie. Obserwowałem każdy krok, który stawiałeś na drodze do Twierdzy Pięciu. Jesteś tutaj ponieważ taka jest MOJA wola...
- Zniszczę cię Nekromanto, na Gniew Sigmara. Pokaż się. - Łowca czarownic wyciągnął przed siebie drżącą rękę w której dzierżył pistolet. - Nie ukryjesz się przed Ogniem Sigmara. - Niewidzące oczy szlachcica wypełniły się łzami, gdy von Naiveglaube bezradnie rozglądał się za swoim przeciwnikiem. - Co... Chcesz... Ze... Mną... Zrobić... - Łowca czarownik padł na kolana, czując jak opuszczają go siły...
- Cóż, najpierw cię zabiję. - Odrzekł Nekromanta, a jego śmiech odbił się echem od czarnych ścian Twierdzy Pięciu.
Widoczna na zdjęciach poniżej Twierdza Pięciu to diorama na której trzymam modele nieumarłych kompanii z rodu Von CarsteinKrwawych SmokówLahmiNekrarchów oraz Strigoi przeznaczonych do gry Warheim FS

***
Dzięki za uwagę! Więcej informacji na temat 30-dniowego Wyzwania Figurkowego znajdziecie TUTAJ!Zachęcam szanowne państwo-draństwo do aktywnego udziału!

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz