czwartek, 12 lipca 2018

Warsztat: Gniazda na podstawki od Black Grom Studio.
Workshop: Sockets for bases from Black Grom Studio.

Jak zapewne większość czytelników wie, pomalowane modele do Warheim FS umieszczam na dioramach, które z kolei czekają na rozgrywki w witrynie.

Do tej pory figurki na dioramach umieszczałem w gniazdach własnej roboty, które średnio spełniały swoje zadanie.

Przygotowując się do budowy dioramy dla kompanii Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul postanowiłem wykorzystać gotowe gniazda na podstawki. Po rozmowie z Michałem z Black Grom Studio za rozsądne pieniądze zamówiłem interesującą mnie ilość gniazd na podstawki.

Aby przygotować gniazdo na podstawki należy skelić krawędzie z podstawą.

Tak przygotowane gniazda na podstawki są gotowe do zamontowania na dioramie.
As probably most of you know, painted models for Warheim FS I put on dioramas, which in turn are waiting for the game in the showcase.

So far, I have placed my miniatures on dioramas in sockets of my own work, which on average served their purpose.

Preparing for the construction of dioramas for the company Chaos Dwarfs from Zorn Uzkul, I decided to use ready sockets for bases. After talking with Michał from Black Grom Studio for reasonable money, I ordered the number of sockets on the bases that I am interested in.

To prepare the socket for the bases for use with wood glue I glued the edges with the base.

The sockets for the bases prepared in this way are ready to be mounted on the diorama.



Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.


Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz