czwartek, 25 lutego 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #18: Pupil - Monkey First Mate

Witam szanowne państwo-draństwo w osiemnastej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby jeszcze ktoś z was czytających Danse Macabre nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.


Do tej pory, co łatwo wywnioskować po tytule posta, odbyło się siedemnaście edycji, których podsumowania znajdziecie TUTAJ


Gospodarzami osiemnastej edycji są Neph i Bird, którzy na łamach bloga Tabletop Bastards opublikowali wprowadzenie zawierające temat na luty, Pupil!


To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.

***
W ramach #18 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem model Monkey First Mate od Bombshell Miniatures, który na łamach bloga zrecenzowałem jakiś czas temu.

W Warheim FS model małpy można spotkać jako towarzysza bohaterów służących w szeregach Piechoty morskiej z Marienburga czy Piratów z Sartosy. 


I model Monkey First Mate w towarzystwie Heinricha Kemmlera, szanowne państwo-draństwo może zobaczyć jak mały jest to model.

***
I to by było na tyle. Mam nadzieję, że szanowne państwo-draństwo nie znudziło się za bardzo lekturą powyższego wpisu. Zostało jeszcze kilka dni, więc zachęcam was do udziału w #18 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz propagowania inicjatywy wśród znajomych. Publikujcie wpisu na swoich blogach lub blogach swoich znajomych, a o wpisach informujcie w komentarzach na łamach bloga Tabletop Bastards.

***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na wyróżnione pogrubieniem odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz