środa, 27 czerwca 2018

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #46: Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu.
Galeria: Log Fence i Picket Fence Set od Rubicon Models.
Gallery: Log Fence and Picket Fence Set from Rubicon Models.

Witam szanowne państwo-draństwo w czterdziestej szóstej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby ktoś z czytających DansE MacabrE jeszcze nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze 7 września 2014 roku rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.

Do tej pory, co można wywnioskować po tytule posta, odbyły się czterdzieści pięć edycje, których podsumowania znajdziecie TUTAJ

W czerwcu za sprawą Gervaza z bloga bitewniakowe pogranicza zostałem gospodarzem #46 edycji FKB, której temat Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu! ogłosiłem w pierwszym tygodniu miesiąca.

To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.
***
Jak to często bywa, życie zweryfikowało moje karnawałowe plany, dlatego też najpierw pokażę Wam co finalnie udało mi się zrobić, a w drugiej części posta zobaczycie to, co chciałem zrobić ale z różnych powodów nie zdążyłem zakończyć pracy w czerwcu.

Ci z szanownego państwa-draństwa, którym zdarza się regularnie zaglądać na DansE MacabrE być może jeszcze nie zapomnieli ostatnich recenzji, w których przedstawiłem Wam bliżej zawartość pudełek Log Fence Set #1 oraz Picket Fence Set #1 od Rubicon Models.

A dlaczego o piszę o tych zestawach? Cóż wychodzi na to, że ogrodzenia będą potrzebne po to, by nie zboczyć z owych dróg prowadzących do Rzymu i w przyszłości dokończyć same drogi...


A teraz pora pokazać Wam co chciałem i nawet zacząłem robić.

Więcej o widocznych na zdjęciu poniżej pieczęciach cylindrycznych od Green Stuff World napisał Kapitan Hak na blogu Hakostwo, do lektury którego zachęcam.

Ja wykorzystałem Cobblestone do zrobienia faktury na drogach, które raczej nie doprowadzą do Rzymu ale do Oldenlitz na pewno. Niestety czasu wystarczyło mi tylko na przygotowanie elementów do malowania, które planuję dokończyć w niedalekiej przyszłości.

Z kolei na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć jak obecnie wygląda mój modułowy stół  do Warheim FS przedstawiający Oldenlitz.

Jak widać pracy zostało jeszcze na kilka lat.


***
I to tyle. Figurkowy Karnawał Blogowy trwa, a do końca miesiąca pozostało jeszcze kilka dni. Jeśli poczujecie nieodpartą potrzebę dołączenia do zabawy to odnośnik do Waszego wpisu publikujcie w komentarzach pod tym wpisem, a pod koniec miesiąca umieszczę link we wpisie podsumowującym czerwcową edycję, której tematem przewodnim jest hasło Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu!

Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.


Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz