wtorek, 29 marca 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #19: Znacznik/Filler

Witam szanowne państwo-draństwo w dziewiętnastej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego.

Gdyby jeszcze ktoś z was czytających Danse Macabre nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.

Do tej pory, jak zapewne wywnioskowaliście po tytule posta, odbyło się osiemnaście edycji, których podsumowania znajdziecie TUTAJ.

Gospodarzem dziewiętnastej edycji jest Pepektóry na łamach bloga Fantasy w miniaturze opublikował wprowadzenie zawierające temat na luty, Znacznik/Filler.

To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.
***

W ramach #19 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem znaczniki kosztowności od Ristuls Extraordinary Market, który to zestaw na łamach bloga zrecenzowałem jakiś czas temu.


Byś może szanowne państwo-draństwo pamięta, że jakiś czas temu pomalowałem pierwszy zestaw znaczników kosztowności...







...oraz barykady...






...i zniszczone zaprzęgi...













...a także znaczniki pułapek.




***
I to by było na tyle. Mam nadzieję, że szanowne państwo-draństwo nie znudziło się za bardzo lekturą powyższego wpisu. Zostało jeszcze kilka dni, więc zachęcam was do udziału w #19 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz propagowania inicjatywy wśród znajomych. Publikujcie wpisu na swoich blogach lub blogach swoich znajomych, a o wpisach informujcie w komentarzach na łamach bloga Fantasy w miniaturze.

***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na wyróżnione pogrubieniem odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz