Kapituła Cienia. Jedno z ośmiu Kolegiów Magii, którego Magistrowie to świetnie wyszkoleni dyplomacji, szpiedzy i skrytobójcy specjalizujący się w sztuce iluzji, ukrycia oraz oszustwa.Trza spalić ich wszystkich, znaczy się, prócz magów ognia.Tych to potopić.- stary Hob, wieśniak z Averlandu.
W trakcie prowadzonych przeze mnie przygód awanturnicy, o ile w drużynie nie było gracza wcielającego się w postać Magistra Magii, dość rzadko spotykali na swej drodze licencjonowanych magów. Kilka razy jednak natknęli się na Sztukmistrzów, którzy wędrując w przebraniu realizowali złowieszcze cele swojego Kolegium. Zresztą postacie graczy, nieświadome prawdziwych intencji swych pracodawców, często były wplątywane przez Magistrów Ulgu w skomplikowane oraz niebezpieczne intrygi i misje prowadzone przez Kolegium Cienia.
Również jako gracz chętniej wcielałem się w postacie Iluzjonistów. Tradycja Cienia to dziedzina, która pozwala dość bezpiecznie egzystować wśród wrogo nastawionych obywateli Imperium. Nie bez znaczenia jest także fakt, że Magistrowie Kapituły Cienia posiadają dostęp do bardzo użytecznych zaklęć włącznie z potężną Negacją Ataku.
***
30-dniowe Wyzwanie WFRP to inicjatywa, którą Adriano Kuc rozpoczął na swoim blogu. Więcej informacji na temat zabawy, listę pytań i reguły szanowne państwo-draństwo znajdzie czytając wpis na gryfabularne.blogspot.com.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz