niedziela, 8 września 2013

30-dniowe Wyzwanie WFRP. Dzień 8: Ulubiony dodatek.

Królestwo Magii. Dodatek do 2ed WFRP.

Mechanika magii w 1ed nie podobała mi na tyle, że nigdy nie wcieliłem się w 1ed czarodzieja. Co więcej jako MG bardzo rzadko pozwalałem na to graczom choć i oni nie wyrażali większych chęci na granie czarodziejami. Tak więc koniec końców magowie na sesjach pojawiali się jedynie jako bohaterowie niezależni

Wraz z 2ed WFRP moje nastawienie do magów w świecie WFRP uległo diametralnej zmianie. Nowa mechanika zbliżona do zasad z Warhammer Fantasy Battle oraz nowy fluff który w rozszerzonej wersji pojawił się właśnie w Królestwach Magii były strzałem w dziesiątkę.

Od czasu 2ed WRFP postacie magów znów pojawiły się na sesjach pośród bohaterów graczy, a i mi udało się kilka razy z powodzeniem wcielić w postać Magistra Magii.


***

30-dniowe Wyzwanie WFRP to inicjatywa, którą Adriano Kuc rozpoczął na swoim blogu. Więcej informacji na temat zabawy, listę pytań i reguły szanowne państwo-draństwo znajdzie czytając wpis na gryfabularne.blogspot.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz