poniedziałek, 30 września 2013

Podsumowanie miesiąca. Wrzesień.

We wrześniu na blogu pojawiła się rekordowa ilość 54 postów.

Większość z nich stanowiły wpisy poświęcone 30-dniowemu wyzwaniu WFRP

Zrecenzowałem model Valkia the Bloody od Games Workshop oraz złożyłem profesjonalną walizkę transportową podręczny stojak modelarski od HobbyZone oraz w dalszym ciągu malowałem modele Barbarzyńców z Północnego Kisleva.

Ponadto sfotografowałem Zombie i wprowadziłem kilka poprawek do zasad Jaszczuroludzi z Lustrii w Warheim FS. Oraz zakończyłem prace nad Twierdzą Pięciu.

Ukazały się także wpisy z cyklu Zebrane z tygodnia (#129#130#131 oraz #132 #133oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#29#30 oraz #31 #32na Wrotach.

A z okazji 888 posta pojawił się kolejny wpis z cyklu Panteon bogów Chaosu, tym razem zawierający informacje na temat Khorna, Pana Krwi.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz