piątek, 1 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 roku na Danse Macabre.

Witam szanowne państwo-draństwo w roku 2016!

Dziś przygotowałem roczne podsumowanie, w którym przypomnę zarówno wam jak i sobie zeszłoroczną już aktywność blogową.

2015 roku opublikowałem na blogu 315  wpisów, czyli nieco więcej niż w roku 2014. Jednocześnie mam nadzieję, że ilość szła w parze z jakością ale tego mogę dowiedzieć się jedynie od szanownego państwa-draństwa.

2015 udało mi się utrzymać tygodniowy, tematyczny podział publikowanych wpisów. A więc na początku tygodnia, w niedzielę przygotowywałem dla was kolejne odcinki Zebranych z tygodnia, w poniedziałki raczyłem was fluffowymi wpisami, we wtorki, środy lub czwartki zamieszczałem zdjęcia pomalowanych figurek makiet oraz prezentowałem modele znajdujące się w warsztacie, z kolei w piątki udostępniałem wam recenzje lub raporty bitewne, a w soboty zamieszczałem odnośniki do Podsumowania Tygodnia na Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

2016 roku postaram się utrzymać podobny podział i jeśli Bóg pozwoli podobną częstotliwość wpisów.

Rok 2015 kończę mając 210 obserwatorów na bloggerze oraz 852 polubienia na FB, a szanowne państwo-draństwo odwiedziło Danse Macabre w minionym roku niemal 130000 razy, co daje sumę ponad 537352 odwiedzin w historii bloga. 

Pozostałe informacje, takie jak liczbę obserwatorów, polubień na FB czy liczbę wyświetleń możecie sprawdzić sobie sami, znajdują się one  w kolumnie po prawej stronie ekrany.

Jednocześnie zachęcam do klikanie we wszelkie możliwe okienka znajdujące się pod każdym z wpisów - bo nic tak nie cieszy blogera jak rosnąca liczba komentarzy, głosów, udostępnień i G+1.

Pozdrawiam,
qc

Styczeń


styczniu na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 27 wpisów, czyli nieco więcej niż w minionym 2014 roku.

Bieżące podsumowanie miesiąca pozwolę sobie zacząć od zamieszczenia odnośnika do wpisu zawierającego podsumowania 2014 roku oraz posta traktującego o Niedokończonych opowieściach, czyli temacie 5 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

Rok 2015 rozpocząłem od kontynuacji prac nad modelami wchodzącymi w skład kompanii Strażników dróg z Averlandu i tak w 
styczniu udało mi się pomalować figurki Pikinierów, których możecie obejrzeć TU TU oraz Myśliwych, których fotografie dostępne są TU i TU.

styczniu na blogu Danse Macabre zamieściłem pięć recenzji, w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu zestaw Skulls and Bones Piles Candles and Candlesticks od Ristuls Extraordinary Market Shoulder Boards od Victoria Miniatures oraz figurki Roshtand the Green, Arch Druid i Anirion, Wood Elf Wizard od Reaper Miniatures.

Oprócz w/w wpisów na blogu kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem cztery kolejne wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #27: Tradycja Niebios, #28: Tradycja Śmierci, #24: Tradycja Światła oraz #25: Tradycja Życia.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#199#200#201 oraz #202) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#98#99#100 oraz #101 #102) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Na blogu opublikowałem także odnośniki do wybranych teledysków, które z różnych względów zwróciły moją uwagę: #58 #59.

Luty

Jak zapewne szanowne państwo-draństwo raczyło zauważyć w lutym na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 18 wpisów, czyli nieco mniej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Choć w mijającym miesiącu nie udało mi się skończyć żadnego modelu do stojącej na warsztacie kompanii Strażników dróg z Averlandu, to pomimo braku czasu wziąłem udział w #6 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz skończyłem zasady dla kompanii Nocnych Goblinów do Warheim FS.

lutym na blogu Danse Macabre zamieściłem trzy recenzje, w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu zestaw Books and BookHolders od Ristuls Extraordinary Market oraz zaprezentowałem dwie figurki Ellus Mann, Wizard od Reaper Miniatures Belphegor Winged Monkey od Bombshell Miniatures.

Oprócz w/w wpisów na blogu kontynuowałem także cykl fluffowy, przy czym TYM i TYM wpisem zakończyłem cykl poświęcony historii magii, zaś TU TU opublikowałem wpisy traktujące o Świętym Oficjum Sigmara.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#203#204#205 oraz #206) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#103#104#105 oraz #106) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Marzec

marcu na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 27 wpisów, czyli jeden post mniej niż w minionym 2014 roku.

Bieżące podsumowanie miesiąca pozwolę sobie zacząć od zamieszczenia odnośnika do wpisu traktującego o Ars moriendi, czyli Sztuce umierania czyli temacie 7 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

marcu na blogu Danse Macabre zamieściłem cztery recenzje, w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu figurki Rottweiler i Autumn the Scarecrone od Bombshell Miniatures oraz Imperial Noble od Victoria Miniatures i Ezren, Iconic Male Human Wizard od Reaper Miniatures.

Oprócz w/w wpisów na blogu kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem pięć kolejnych wpisów zawierających informacje na temat historii świata w uniwersum Warhammer Fantasy: Bractwo Ognia i MieczaCodex InquisitionKomentarz do Podręcznika Inkwizytora oraz Opętanie Znany Świat.

Ponadto w sieci udostępniłem także karty lasówwzgórzrzek bagien, czyli kolejne elementy terenu na polu bitwy do gry Warheim FS.

A także rozpocząłem rekrutację modeli do Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów i zamieścił dwa wpisy w ramach cyklu firmowo i krótkometrażowo.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#207#208#209 oraz #210 #211) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#107#108#109 oraz #110) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Kwiecień

Szanowne panie, szanowni panowie w kwietniu na bloga Danse Macabre zamieściłem 28 wpisów, czyli nieco więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Na blogu zamieściłem dwie recenzje modeli, w których przybliżyłem wam zawartość pudełek z figurkami Darius the Blue, Wizard od Reaper Miniatures oraz Slynx the Cat od Bombshell Miniatures.

Udało mi się także pomalować kolejne modele Strażników dróg z Averlandu. Do ukończonych figurek dołączyły Konie bojowe oraz Rajtarzy.

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Groana #8 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim było Fifty Shades of Grey.

Na blogu zamieściłem również odnośniki do kolejnych kart elementów terenu (Mistyczne monumentyTajemnicze budowle oraz Lokacje), które przygotowałem wraz z Pepe. Ponadto na blogu pojawiła się errata dotycząca Stygmatów Chaosu do Warheim FS oraz zapytałem was co powinno znaleźć się na diagramach w podręczniku.

Oprócz zaprezentowanych powyżej wpisów w kwietniu na łamach Danse Macabre udostępniłem szanownemu państwu-draństwu kolejne posty z serii historia świataUpadek Dawnych SlaanówPowstanie i upadek Azagotha oraz Powstanie Be'lakora - Zwiastuna Chaosu i Rozwój Elfów. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#212#213#214 oraz #215) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#111#112#113 oraz #114) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

kwietniu zamieściłem także kolejny wpis firmowy oraz posty związane z obchodzonym na początku miesiąca Triduum Paschalnym oraz Zmartwychwstaniem.

Maj

Jak zapewne zauważyliście w maju na blogu Danse Macabre zamieściłem 29 wpisów, czyli nieco więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Na łamach blogu zamieściłem dwie recenzje, w pierwszym wpisie zaprezentowałem szanownemu państwu-draństwu model Fitch, Halfling od Reaper Miniatures  od Reaper Miniatures, z kolei druga recenzja to przedstawienie zawartości pudełka Nemesis - dodatku do gry planszowen Relic: Tajemnica Sektoria Antian od wydawnictwa Galakta.

maju pomalowałem także kolejne modele do drużyny Strażników dróg z Averlandu. Do skończonych figurek dołączyli Prezbiter Sigmara oraz Traperzy i znaczniki pułapek.

Wziąłem także udział w prowadzonej przez koyotha #9 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim było Kontrast.

Na blogu zamieściłem także zasady dla kompanii Gladiatorów z Jałowej Krainy do Warheim FS.

Ponadto, w szeregach Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów pojawili się Ogniobrzuchy, Rzeźnik, Żelazobrzuchy oraz Traperzy i Byk z ołowiomiotaczem.

Oprócz wymienionych wyżej wpisów w maju na blogu Danse Macabre opublikowałem kolejne posty z serii historia świataRozwój KrasnoludówRozwój ludzkości oraz Rozwój niziołków Rozkwit ludzkości. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#216#217#218 oraz #219 #220) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#115#116#117 oraz #118 #119) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

I dla porządku, wypada wspomnieć jeszcze o kolejnym wpisie z serii Muzycznie oraz gościnnym ogłoszeniu dotyczącym turnieju Mordheim.

Czerwiec

czerwcu na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 26 wpisów, czyli nieco mniej niż w 2014 roku.

Na blogu opublikowałem cztery recenzje, w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu zawartość pudełek z modelami Vistaril Quillscratch, Wizard i Darkrasp, Death Priest od Reaper Miniatures oraz Monkey First Mate od Bombshell Miniatures, a także przybliżyłem wybrane orkowe bitsy od SpellCrow

Udało mi się także pomalować kolejne modele Strażników dróg z Averlandu. Do ukończonych figurek dołączyli Sierżant oraz Kapitan.

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Tomka #10 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim była Upadła Madonna z wielkim cycem.

Ponadto w czerwcu w szeregi Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów wcieliłem modele BykaChorążego oraz Sygnalistę Szablozębne.

Oprócz zaprezentowanych powyżej postów w czerwcu na łamach Danse Macabre udostępniłem szanownemu państwu-draństwu kolejne wpisy z serii historia i geografia świataWtargnięcie ChaosuWielcy grafowie Middenheim. O grafie Mandredzie Szczurobójcy i niezwykłym serze oraz Stary ŚwiatCzymże jest cnota? Kazanie brata Albusa Dominusa, Prezbitera Sigmara z Wolfenburga i Imperium. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#221#222#223 oraz #224) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#120#121#122 oraz #123) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Na koniec pozwolę sobie przypomnieć szanownemu państwu-draństwu, nie zamieniajcie swojego samochodu w szklaną pułapkę.

Lipiec

Tak jak napisałem na początku miesiąca lipiec nie sprzyjał aktywności blogowej. Z jednej strony harmonogram służb i panujące upały nie zachęcały do malowania, z drugiej żmudne prace nad podręcznikiem i pisanie zasad dla Najeźdźczej kompanii Fimirów póki co nie przyniosły efektów nadających się na publikację.

Mimo wszystko lipcu na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 19 wpisów, czyli nieco więcej niż w 2014 roku.

W mijającym miesiącu przygotowałem trzy recenzje w których zaprezentowałem zawartość pudełek z modelami Strohm, Earth Sorcerer i Wizard and Apprentice od Reaper Miniatures oraz Harpies of Apocalypse od Avatars of War

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Asterixa z Valadoru #11 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim było pytanie Który świat wybrać?.

Także w lipcu w szeregi Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów wcieliłem modele Yhetee oraz Gorgera.

Ponadto, poza zaprezentowanymi powyżej wpisami w lipcu na łamach bloga Danse Macabre udostępniłem kolejne wpisy z serii historia i geografia Starego Świata w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu wiadomości dotyczące prowincjigór oraz lasów rzek Lenna Sigmara. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#225#226#227 oraz #228) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#124#125#126 oraz #127) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Sierpień

sierpniu na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 24 wpisy, czyli nieco więcej niż w 2014 roku.

Na początku miesiąca przedstawiłem szanownemu państwu-draństwu wpis traktujący o zbliżającej się nowej edycji podręcznika do Warheim FS.

sierpniu opublikowałem także dwie recenzje, w których przybliżyłem zawartość pudełek z modelami Leisynn, Mercenaries Mage od Reaper Miniatures oraz Spanish Inquisition od Victoria Miniatures

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Dziada z Lasu #12 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim było New retro wave.

Ponadto w sierpniu w szeregi Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów wcieliłem modele Zbrojnych oraz Rydwan Gnoblarów.

Oprócz zaprezentowanych powyżej postów w sierpniu na łamach Danse Macabre udostępniłem szanownemu państwu-draństwu kolejne wpisy z serii historia i geografia ImperiumKresy PółnocnePołudniowy i zachodni spichlerzKomunikacja, a także Złamana obietnica i założenie Imperium oraz Podwaliny Imperium. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#229#230#231 oraz #232 #233) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#128#129#130 oraz #131 #132) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Ponadto na blogu zamieściłem #61 odcinek z cyklu Muzycznie... oraz poświęciłem jeden z wpisów teledyskom traktującym o Powstaniu Warszawskim.

Wrzesień

We wrześniu opublikowałem na łamach Danse Macabre 25 wpisów, czyli tyle samo co w 2014 roku.

Na początku miesiąca przedstawiłem szanownemu państwu-draństwu wpis traktujący o zbliżającej się nowej edycji podręcznika do Warheim FS.

We wrześniu opublikowałem także trzy recenzje, w których przybliżyłem zawartość pudełek z modelami Great Bray-Shaman oraz Captain of the Empire od Games Workshop i Satheras, Elf Warlock od Reaper Miniatures

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Pietię #13 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim było budujemy nowy dom. Z postępami budowy możecie z kolei zapoznać się TUTAJ.

Ponadto we wrześniu szeregi Najemnych Ostrzy do Warheim FS uzupełniły modele Miotacza Ołowiu oraz Ochroniarza.

Z kolei do Warheim FS zamieściłem erratę modyfikującą zasady dotyczące znaczników kosztowności machin wojennych oraz pokazałem wam propozycję zmiany mechaniki rzutów na trafienia i zranienia K6 na 2K6.

Oprócz zaprezentowanych powyżej wpisów we wrześniu na Danse Macabre udostępniłem także kolejne wpisy z serii historia i geografia ImperiumBitwa na Przełęczy Czarnego OgniaPowstanie Imperium oraz Odejście Sigmara Kult Sigmara . Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#234#235#236 oraz #237) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#133#134#135 oraz #136) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Zamieściłem także trzy wpisy nie związane z hobby: Wrzesień 1939Muzycznie #62 oraz Hanna.

Październik

październiku na Danse Macabre zamieściłem 29 postów, czyli nieco więcej niż w 2014 roku.

Udostępniłem na łamach bloga także trzy recenzje, w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu zawartość pudełek z modelami Horses od Lead Adventures oraz Ikit Claw od Games Workshop  i Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht od Werewoolf Miniatures. A także poleciłem wam lekturę powieści Czas Horusa i Fałszywi bogowie składających się na cykl Herezja Horusa.

Udało mi się także powrócić do publikowania raportów bitewnych z rozgrywek w Warheim FS i zamieściłem dwie relacje z rozgrywek wg scenariuszy Zagubiony syn kupca oraz Ruiny. 

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Pepe #14 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim była Konwersja czyli jak z dwóch minusów tworzy się plus i przy okazji udało mi się dokończyć malowanie modelu zaprzęgu dla strażników dróg z Averlandu. A z kolejnymi etapami malowania pojazdu możecie zapoznać się TU oraz TU TU.

Zaś przy okazji malowania rydwanu przygotowałem dla was serię poradników w których do tej pory udało mi się pokazać szanownemu państwu-draństwu jak maluję stal oraz brąz i końską sierść i ogony, a także pióropusze.

Z kolei do Warheim FS zamieściłem erratę mechaniki rzutów na trafienia i zranienia K6 na 2K6.

Oprócz zaprezentowanych powyżej postów w październiku na łamach Danse Macabre udostępniłem także kolejne wpisy z serii historia i geografia ImperiumRozwój i apogeumSmród dekadencji oraz Dzieła i błahostki i Plagi i szczury. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu opublikowałem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#238#239#240 oraz #241) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#137#138#139 oraz #140 #141) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Listopad

listopadzie na Danse Macabre zamieściłem 31 postów, czyli nieco więcej niż w 2014 roku.

Nie było recenzji ale poleciłem wam lekturę kolejnych powieści z cyklu Herezja HorusaGalaktyka w ogniu i Ucieczka Eisensteina.

listopadzie kontynuowałem także publikowanie raportów bitewnych z rozgrywek w Warheim FS i zamieściłem trzy relacje z rozgrywek wg scenariuszy Święte źródło oraz Chata guślarza i Zagubiony syn kupca. 

Wziąłem także udział w prowadzonej przez potsiata #15 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim była Podstawka to podstawa i przy okazji udało mi się dokończyć malowanie modelu Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht od Werewoolf Miniatures, którego zdjęcia pojawią się na blogu w grudniu. Ponadto TUTAJ po raz kolejny pokazałem szanownemu państwu-draństwu jak maluję metaliki.

Dokończyłem malowanie rydwanu dla Strażników dróg z Avrelandu i przygotowałem dla was kolejne poradniki w których udało mi się pokazać jak maluję drewno oraz proporzec, a także obicia, pergaminy i błoto.

Zdjęcia pomalowanego rydwanu znajdziecie TUTAJ.

Z kolei Sister of Mercy do Warheim FS udostępniła zasady pozwalające ulepszać machiny wojenne.

Oprócz zaprezentowanych powyżej postów w listopadzie na łamach Danse Macabre udostępniłem także kolejne wpisy z serii historia i geografia ImperiumNagłe odkupienieWiek Trzech ImperatorówInwazja Chaosu oraz Bitwa u Bram Kisleva Odrodzenie Imperium. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu opublikowałem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#242#243#244 oraz #245 #246) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#142#143#144 oraz #145) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Udostępniłem także wpisy z okazji Wszystkich Świętych oraz Narodowego Święta Niepodległości.


Pojawiła się także fotografia firmowa - Zipp, kanał i Decepticony oraz kolejny odcinek z serii Muzyka.

grudniu na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 32 posty, czyli nieco więcej niż w 2014 roku.

Po pierwsze w grudniu zaprosiłem szanowne państwo-draństwo na turniej Warheim FS, który odbędzie się 30 stycznia 2016 w Katowicach w klubie Inny Wymiar.

Na blogu, w imieniu Sarmora opublikowałem także recenzję zestawu Gravestones and Ravens od Renedra Ltd. oraz poleciłem wam lekturę Fulgrima, kolejnej powieści z cyklu Herezja Horusa, którą przeczytał Wojtek.

Z kolei Sister of Mercy opublikowała zasady dla Woźnicy, czyli nowego Najemnego Ostrza do Warheim FS, a ja zapytałem was o to, którą okładkę wybrać dla nowej edycji podręcznika?

Dokończyłem malowanie modelu Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht od Werewoolf Miniatures i przy okazji przygotowałem dla was kolejne poradniki w których udało mi się pokazać jak maluję ciało, włosy i wędlinę oraz ubranie i detale, a także podstawkę.

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Sławka #16 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim była woda, woda, woda i przy okazji rozpocząłem budowę kolejnej makiety do Oldenitz. TUTAJ znajdziecie ostatnie zdjęcia Fontanny Drętwej Wody, natomiast TU i TU możecie zobaczyć wcześniejsze etapy budowy makiety.

grudniu kontynuowałem także publikowanie raportów bitewnych z rozgrywek w Warheim FS i zamieściłem cztery relacje z rozgrywek wg scenariuszy Starcie, Natarcie oraz Żelazna skrzynia i Stacja pocztowa. 

Oprócz zaprezentowanych powyżej wpisów w grudniu na Danse Macabre udostępniłem także kolejne wpisy z serii historia i geografia Imperium: Zawieszenie, Karl Franz oraz Objęcie władzy i reforma armii i Reforma administracji. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu opublikowałem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#247#248#249 oraz jubileuszowe #250) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#146#147#148 oraz #149) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Udostępniłem także kolejne odcinek cyklu muzyka oraz złożyłem wam życzenia świąteczne i noworoczne!
***
I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz